English
Français (French)
Home
About
Get Involved
Forum
Contact
Merchandise
Become a Member
CaPT
Chat
Forum
Help
Search
Calendar
Login
Register
Pirate Party of Canada Forum
–
Important
–
Rules
–
Forum rules
Pages: [
1
]
Go Down
«
Print
»
Author
Topic: Forum rules (Read 999 times)
Mikkel Paulson
Party Leader
PPCA Representative
Offline
Location: Edmonton
Posts: 980
Karma: 18
Forum rules
«
on:
June 02, 2010, 07:07:34 PM »
ENGLISH
Quite simply, members are expected to behave in a respectful and tolerant manner towards both other members of the forum and non-members. If the spirit of this simple rule is followed, no further rules would be necessary. However, for those who require something more concrete, here it is:
1. No "ad hominem" attacks on members or non-members (attacks on character).
2. Stay on the topic of a thread. If you wish to discuss another subject, start a new thread.
3. Avoid excessive profanity.
4. Please be diplomatic and avoid making comments that can be reasonably taken as racism/sexism/etc.
The Pirate Party of Canada reserves the right to change these rules without notice at any time.
FRANÇAIS
Les membres se doivent d'agir de façon respectueuse et tolérante face aux autres membres et non membres du forum. Si le respect de cette simple règle est suivi, aucune autre règle ne serait nécessaire. Cependant, pour ceux nécessitant une ligne directrice plus concrète, la voici:
1. Aucune attaque « ad hominem » (réfutation d’arguments dus à la personne qui les présente).
2. Ne vous écartez pas des sujets initiaux. Si vous souhaitez discuter d'un autre sujet, créer un nouveau message.
3. Évitez d'utiliser un vocabulaire inapproprié.
4. Soyez diplomate et évitez de passer des commentaires pouvant être considérés sexistes, racistes, etc.
Le Parti Pirate du Canada se réserve le droit de changer les règles sans pré-avis.
«
Last Edit: July 11, 2010, 12:37:58 AM by Mikkel Paulson
»
Pages: [
1
]
Go Up
«
Print
»
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
Important
-----------------------------
=> Rules / Règles
=> Announcements / Annonces
-----------------------------
Party / Parti
-----------------------------
=> Candidates / Candidats
=> Platform Discussion / Discussion sur notre plateforme
=> Administration
=> Campaigns and Promotion / Campagnes et promotion
=> Records and Archives / Enregistrements et archives
===> Directors Election 2010 / Élection des directeurs 2010
-----------------------------
Committees / Comités
-----------------------------
=> Volunteer / Bénévole
-----------------------------
Social
-----------------------------
=> Local Events / Événements locaux
Loading...